Feedback

Ηλεκτρονική Υπηρεσία Υποστήριξης μελών & φίλων

Σχόλια για το πρόγραμμα

  • Μανωλης

    5. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Σε κάθε σχολείο επιβάλλεται να υπάρχει παράλληλη στήριξη από επιστημονικές ειδικότητες (λογοθεραπευτές, εργοθεραπεθτης, ειδικούς παιδαγωγούς) έτσι ώστε οι γονείς να αποφεύγουν το δυσβάσταχτο κόστος της παράλληλης στήριξης από μη ειδικευμένο προσωπικό ( φοιτητές, εκπαιδευτικούς που έχουν σεμινάρια, χωρίς καμία γνώση παθολογίας) και οι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί του δημόσιου σχολείου να μην έρχονται σε δυσκολη θέση!


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Μάρα

    2. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΜΕ ΝΕΑ ΚΙΝΗΤΡΑ

    Ωραία όλα αυτά, αλλά αγνοείτε εντελώς ότι το 1/5 των ζευγαριών δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, αν και θέλουν! Έλεγχος των κέντρων εξωσωματικής γονιμοποίησης για την φορπδιαφυγή τους, την ποιότητά τους κλπ, τμήματα υποβοηθούμενης αναπαραγωγής σε κάθε δημόσιο νοσοκομείο, πλήρης κάλυψη των φαρμάκων για κάθε ζευγάρι, κάλυψη περισσότερων εξετάσεων από τα ασφαλιστικά ταμεία!


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Στελλα Γκερτζου

    3.Το δηµοκρατικό έλλειµµα

    Μετα το αποτελεσμα των εκλογων και εν οψει των επαναληπτικων εκλογων με κοινο στοχο την αυξηση του ποσοστου του ΠΑΣΟΚ επιθυμω να σας αναφερω την σκεψη μου για τον λογο αυτο.
    Πιστευω, ερμηνευοντας το αποτελεσμα κατα την γνωμη μου,οτι πρεπει να εστιασουμε στο προγραμμα μας και στις πολυ ουσιωδεις προτασεις των 12 σημειων σαν την μονη αξιοπιστη εναλλακτικη προταση που θα μας οδηγησει στην θεση της αξιωματικης αντιπολιτευσης.Νομιζω οτι χρειαζεται στο διαστημα αυτο να υποβαθμισουμε το σκανδαλο των υποκλοπων αφηνοντας το στην Δικαιοσυνη(εφ οσον υποβαθμιστηκε απο την πλειοψηφια της κοινωνιας).ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Μάκης Μπογεας

    6. Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΑΞΙΑ, ΕΘΝΙΚΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ευγε!!!! Επιτελους μια ολοκληρωμενη προταση – προγραμμα για τον πολιτισμο και τις τεχνες


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Yannis

    3. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

    Θα πρέπει οι τράπεζες να μειωσουν τις προμήθειες, γιατί οι συναλλαγές που γίνονται με βάση το χρηματοπιστωτικό νόμισμα μειώνουν πολύ την αξία του πραγματικού νομίσματος.
    Αυτό θα βοηθήσει περισσότερους να κάνουν και να υποστηρίξουν τις ανέπαφες συναλλαγές. Δεν πρέπει οι επιχειρηματίες να χρεώνονται σε κάθε συναλλαγή με pos.


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • LYKERGO

    5.Οικονομία

    Λοιπόν παιδιά πρέπει να κοιτάξετε το θέμα του ΕΥΡΩ δηλαδή
    α) την ισοτιμία μετατροπής που έπρεπε να είναι διαφορετική αφού πήραμε μόνο 32% και η Γερμανία 82%
    β) παράλληλη εισαγωγή εθνικού νομίσματος παράλληλα με το ευρώ αφού η αξία του ακόμα και στα δύσκολα είναι στα 500 δις ευρώ

    Ο ΓΕΛΟΙΟΣ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ.


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Κωνσταντίνος Παπακώστας

    1. ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

    Πρέπει να ξαναθυμηθούμε τις παραδοσιακές χριστιανικές ορθόδοξες αξίες και να πετάξουμε τα δηλητήρια του προτεσταντισμού που έχουν εισχωρήσει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική κοινωνία. Δεν αμφισβητείται βέβαια η ισότητα της γυναίκας με τον άνδρα και η ισότιμη πρόσβασή της στην αγορά εργασίας, αλλά πρέπει να κρατηθούν στη χώρα μας οι νέοι γιά να βρεθεί και η σύντροφος γι’ αυτούς. Γι’ αυτό προτείνω να μη μειώνεται ο αριθμός των νέων Ελλήνων ανδρών κι όχι να αυξάνεται ο αριθμός των ξένων μεταναστών.
    Γιά να επιτευχθεί αυτό πρέπει να στηριχτούν τα εγχώρια πανεπιστήμια με όλα τους τα τμήματα και φυσικά να μειωθούν οι βάσεις στις σχολές χαμηλής και μέτριας ζήτησης. Έτσι, θα αυξηθεί η ζήτηση υπηρεσιών στις ακριτικές και τις πόλεις της επαρχίας και δε θα ερημώσουν τα νησιά. Αλλά ταυτόχρονα δε θα χαθεί πολύτιμο συνάλλαγμα γιά σπουδές στο εξωτερικό. Επίσης, θα προσελκυστούν και οι επιστήμονες που έχουν μεταναστεύσει στις ευρωπαϊκές χώρες γιά να στελεχώσουν τα πανεπιστήμιά μας.
    Όσον αφορά τις οικογένειες που δεν έχουν τέκνα και υποβάλλονται σε χρονοβόρες, ψυχοφθόρες και κοστοβόρες προσπάθειες σε νοσοκομεία και κλινικές του εσωτερικού και του εξωτερικού, να δοθεί μία μόνιμη λύση στο πρόβλημά τους ως εξής:
    1. Όπως γνωρίζουμε η μοιχεία αποποινικοποιήθηκε, θεσπίστηκαν ο πολιτικός γάμος και το σύμφωνο συμβίωσης και η αποποινικοποίηση της άμβλωσης κατά τις προτεσταντικές διαταγές και επιλέχτηκε η σεξουαλική απελευθέρωση όλων των φύλων. Γιατί όμως λιγόστεψε η ευθύνη; Και γιατί θεωρείται ακόμα ντροπή η γέννηση και το μεγάλωμα παιδιών που έχουν συλληφθεί εκτός γάμου, ακόμα κι από βιασμό;
    2. Προτείνω λοιπόν να δοθούν κίνητρα στις γυναίκες ανήλικες κι ενήλικες να φέρνουν στη ζωή τα έμβρυά τους. Κίνητρα οικονομικά, σπουδών, κατοικίας, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, στέγασης, ακόμα και νομική κάλυψη. Δεν είναι δυνατό να μην παίρνονται μέτρα μόνο γιά τους ανεύθυνους θύτες, αλλά όχι γιά τα θύματα. Και τα ανθρώπινα έμβρυα προστατεύονται λιγότερο από τα ζώα σήμερα.
    3. Αν και όταν η γυναίκα γεννήσει, να εισάγεται με ξεχωριστό ποσοστό στη σχολή που επιθυμεί και να της δίνεται υποτροφία να σπουδάσει.
    4. Αν επιθυμεί να κρατήσει το παιδί, να συνεχίζεται η επιδότησή της, και η κατοικία της μέχρι να βρεί εργασία.
    5. Αν δεν επιθυμεί να κρατήσει το παιδί, να παίρνει το κράτος το παιδί σε ειδικές δικές του δομές ή σε ιδιωτικές, εκκλησιαστικές κλπ. και να το διοχετεύει μετά από εξετάσεις σε άτεκνα ζευγάρια χωρίς χρήματα.


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Κωνσταντίνος Παπακώστας

    1. ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

    Γιά να αυξηθεί το ποσοστό αύξησης του πληθυσμού, πρέπει απλά να αυξηθεί ο αριθμητής(Γεννήσεις+Μετανάστευση). Ο παρονομαστής(θάνατοι)θα συνεχίσει να αυξάνεται. Γιά να γίνει όμως αυτό πρέπει να ξαναθυμηθούμε τις παραδοσιακές χριστιανικές ορθόδοξες αξίες και να πετάξουμε τα δηλητήρια του προτεσταντισμού που έχουν εισχωρήσει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική κοινωνία. Δεν αμφισβητείται βέβαια η ισότητα της γυναίκας με τον άνδρα και η ισότιμη πρόσβασή της στην αγορά εργασίας, αλλά πρέπει να κρατηθούν στη χώρα μας οι νέοι γιά να βρεθεί και η σύντροφος γι’ αυτούς. Γι’ αυτό προτείνω να μη μειώνεται ο αριθμός των νέων Ελλήνων ανδρών κι όχι να αυξάνεται ο αριθμός των ξένων μεταναστών.
    Γιά να επιτευχθεί αυτό πρέπει να στηριχτούν τα εγχώρια πανεπιστήμια με όλα τους τα τμήματα και φυσικά να μειωθούν οι βάσεις στις σχολές χαμηλής και μέτριας ζήτησης. Έτσι, θα αυξηθεί η ζήτηση υπηρεσιών στις ακριτικές και τις πόλεις της επαρχίας και δε θα ερημώσουν τα νησιά. Αλλά ταυτόχρονα δε θα χαθεί πολύτιμο συνάλλαγμα γιά σπουδές στο εξωτερικό. Επίσης, θα προσελκυστούν και οι επιστήμονες που έχουν μεταναστεύσει στις ευρωπαϊκές χώρες γιά να στελεχώσουν τα πανεπιστήμιά μας.
    Όσον αφορά τις οικογένειες που δεν έχουν τέκνα και υποβάλλονται σε χρονοβόρες, ψυχοφθόρες και κοστοβόρες προσπάθειες σε νοσοκομεία και κλινικές του εσωτερικού και του εξωτερικού, να δοθεί μία μόνιμη λύση στο πρόβλημά τους ως εξής:
    1. Όπως γνωρίζουμε η μοιχεία αποποινικοποιήθηκε, θεσπίστηκαν ο πολιτικός γάμος και το σύμφωνο συμβίωσης και η αποποινικοποίηση της άμβλωσης κατά τις προτεσταντικές διαταγές και επιλέχτηκε η σεξουαλική απελευθέρωση όλων των φύλων. Γιατί όμως λιγόστεψε η ευθύνη; Και γιατί θεωρείται ακόμα ντροπή η γέννηση και το μεγάλωμα παιδιών που έχουν συλληφθεί εκτός γάμου, ακόμα κι από βιασμό;
    2. Προτείνω λοιπόν να δοθούν κίνητρα στις γυναίκες ανήλικες κι ενήλικες να φέρνουν στη ζωή τα έμβρυά τους. Κίνητρα οικονομικά, σπουδών, κατοικίας, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, στέγασης, ακόμα και νομική κάλυψη. Δεν είναι δυνατό να μην παίρνονται μέτρα μόνο γιά τους ανεύθυνους θύτες, αλλά όχι γιά τα θύματα. Και τα ανθρώπινα έμβρυα προστατεύονται λιγότερο από τα ζώα σήμερα.
    3. Αν και όταν η γυναίκα γεννήσει, να εισάγεται με ξεχωριστό ποσοστό στη σχολή που επιθυμεί και να της δίνεται υποτροφία να σπουδάσει.
    4. Αν επιθυμεί να κρατήσει το παιδί, να συνεχίζεται η επιδότησή της, και η κατοικία της μέχρι να βρεί εργασία.
    5. Αν δεν επιθυμεί να κρατήσει το παιδί, να παίρνει το κράτος το παιδί σε ειδικές δικές του δομές ή σε ιδιωτικές, εκκλησιαστικές κλπ. και να το διοχετεύει μετά από εξετάσεις σε άτεκνα ζευγάρια χωρίς χρήματα.


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Γεωργία Αντζουλατου

    4.Ο κόσµος της εργασίας

    Είμαι 70 ετών, είμαι στο ΠΑΣΟΚ από το 1974 έζησα και συμμετείχα σε όλους τους αγώνες του καθώς και σε όλες τις μεγάλες και ιστορικές του μεταρρύθμισης!!!!!!!!! Σε όλη τη ζωή μου δεν έχω ψηφίσει τίποτα άλλο και αυτό θα κάνω μέχρι τέλους , γιατί ποτέ δεν ξεχνώ πόσο άλλαξε η Ελλάδα στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ!!!! Πονάω πολύ βλέποντας τα ποσοστά μας και όσο και αν παλεύουμε,δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι σημαντικό αν δεν πούμε πράγματα που πονάνε τον κόσμο… τον αγωνιστή οικογενειάρχη, αυτός που στερεί στα παιδιά του ,μια βόλτα ένα γλυκό μια εκδρομή, διακοπές ακόμα και το φαγητό τους περιορισμένο,για να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του, (π.χ να πληρώσει το δάνειο του να μη γίνει κόκκινο και ας δεν έχει να φάει, γιατί τα επιτόκια είναι στα ύψη, αυτός ο επικουρικός που εργάστηκε στα νοσοκομεία την περίοδο της πανδημίας με αυτοθυσία όταν άλλοι απείχαν……,τους είχαν υποσχεθεί ότι θα τους κρατισουν και τώρα θα βρεθούν στο δρόμο γιατί κανείς δεν τους θυμάται.. κάποτε τους χειροκρότησαν από τα μπαλκόνια!!! )Και τόσα άλλα καθημερινά, ο κόσμος θέλει πρώτα λύσεις στην καθημερινότητα και μετά τα άλλα, όπως έκανε ο Ανδρέας……. Ελπίζω να το διαβάσετε και να μπορέσω να βάλω ένα λιθαράκι στα ποσοστά…..!!! Ευχαριστώ!!


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Ήβη

    5. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Καλησπέρα σας,

    διάβασα με ενδιαφέρον το πρόγραμμά σας. Θα ήθελα να σημειώσω ορισμένες παρατηρήσεις σε θέματα που προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικά μέσα από την εμπειρία μου ως δασκάλα δημοτικού:

    1. Ο ιδανικός αριθμός μαθητών ανά τμήμα στο δημοτικό είναι 15 μαθητές. Στους 20 καθίσταται δυστυχώς σχεδόν αδύνατον να σκύψεις πάνω από τις εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών με δυσκολίες όπως χρειάζεται, αλλά και εν γένει να στηρίξεις επαρκώς όλους τους μαθητές. Τα τμήματα 25 μαθητών είναι παιδαγωγικά απλά απράδεκτα. Όταν υπάρχουν τόσο πολλά παιδιά μέσα στο τμήμα είναι εξαιρετικά δύσκολη η εφαρμογή εναλλακτικών παιδαγωγικών, συνεργατικής μάθησης και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και περιορίζεται το μάθημα σε δασκαλοκεντρικές μεθόδους που είναι ελάχιστα αποτελεσματικές. Βλέπω πως τα παιδιά δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να πειθαρχήσουν και να συγκεντρωθούν, καθώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής με τα ηλεκτρονικά μέσα να έχουν μπει πλήρως στην καθημερινότητά τους από πο΄λυ μικρή ηλικία, ο ελάχιστος χρόνος για παιχνίδι και επαφή με τους γονείς, κάνει τα παιδιά να βιώνουν πολλές εντάσεις που τις μεταφέρουν στο σχολείο και σε μεγάλα τμήματα είναι αδύνατο να μπορέσει ο δάσκαλος να χειριστεί την κατάσταση και να βοηθήσει κατάλληλα αυτά τα παιδιά. Οι δάσκαλοι αλλάζουν κάθε χρονιά, οπότε δεν καλλιεργείται μια μέθοδος εργασίας ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν πειθαρχία και να μάθουν να λειτουργούν σε αυτά τα πλαίσια. Σαφώς μικρότερα τμήματα έχουν αρκετά πρακτικά προβλήματα για την ηγεσία, όπως εύρεση χώρων και μεγάλο κόστος, αλλά αν μιλάμε για μια πραγματική αλλαγή της εκπαίδευσης κατά τη γνώμη μου είναι πολύ βασικός πυλώνας αυτός.

    2. Το ολοήμερο όπως λειτουργεί αυτή τη στιγμή κουράζει πολύ τα παιδιά χωρίς να τους παρέχει πραγματικά χρήσιμες εμπειρίες. Κάθονται από τις 8 μέχρι τις 16:00 σε θρανία με ελάχιστα δημιουργικά μαθήματα και χωρίς μεσημεριανή ξεκούραση αναγκάζονται σε μια συνεχόμενη μελέτη μακριά από τα σπίτια τους και τους γονείς τους. Η αναβάθμιση του ολοήμερου θα πρέπει να εμπεριέχει χώρο ξεκούρασης κυρίως για τα μικρότερα παιδιά, τα οποία κουράζονται πολύ όταν μένουν τόσες ώρες στο σχολείο και μάλιστα αναγκάζονται να κάθονται σε θρανία και να συνεχίζουν το μάθημα. Επίσης, θα ήταν καλό να υπάρχουν περισσότερες δραστηριότητες όπως αυτές που κάνουν εξωσχολικά: χορός, πολεμικές τέχνες, αθλήματα, κατασκευές, μουσική. Ώστε οι μαθητές φτωχών οικογενειών να μπορούν να έχουν προσβαση σε δράσεις που θα καλλιεργήσουν και άλλους τύπους νοημοσύνης πέρα από τη γλωσσική και τη λογικομαθηματική που κυρίως καλλιεργούνται στο πρωινό πρόγραμμα. Θα μπορούσε για παράδειγμα στην ίδια πόλη στο ολοήμερο να λειτουργεί τμήμα εκμάθησης πιάνου στο ένα σχολείο, φλάουτου στο άλλο και οι μαθητές που ενδιαφέρονται για το καθένα να μπορούν να γραφτούν στο αντίστοιχο τμήμα.

    3. Είναι άμεση και σοβαρή ανάγκη να υπάρχει σταθερός ψυχολόγος για όλο το ωράριο και τις ημέρες των μαθημάτων σε κάθε σχολείο. Το να έρχεται μια φορά την εβδομάδα δεν αρκεί. Οι ανάγκες είναι τεράστιες τόσο για τους μαθητές, όσο και για την στήριξη των γονέων. Οι γονείς χρειάζονται την ίδρυση σχολών γονέων, όπου θα μπορούν να παίρνουν πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση προβλημάτων από την ψυχολόγο του σχολείου και οι μαθητές με συναισθηματικά προβήματα (όλο και περισσότεροι!) να έχουν χρόνο στήριξης από έναν ψυχολόγο. Μια τέτοια αλλαγή θα μπορούσε να επιφέρει εξαιρετικά θετικές κοινωνικές αλλαγές μακροπρόθεσμα και είναι επείγουσα ανάγκη!

    4. Θα πρέπει να περιοριστεί κατά το δυνατόν η γραφειοκρατική απαίτηση προς τους δασκάλους. Ο χρόνος τους πρέπει να δίνεται στην προετοιμασία του μαθήματος, που αν κανείς θέλει να την κάνει σωστα απαιτεί πολύ χρόνο και οικονομικούς πόρους, αλλά και στη διαχείριση κρίσεων που προκύπτουν με τους γονείς και τους μαθητές, επικοινωνία με τους γονείς και χρόνο προσωπικής επαφής με τους μαθητές, που την έχουν πολύ ανάγκη.

    5. Ναι στην αξιολόγηση, χωρίς όμως απεριόριστη και άχρηστη γραφειοκρατία, όπου απαιτείται να γράφει κανείς εκθέσεις που κανείς δεν θα διαβάσει και επί της ουσίας δεν προσφέρει τίποτα. Η αξιολόγηση πρέπει να βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν καλύτεροι και να απομακρύνει εκείνους που είναι επικίνδυνοι για τα παιδιά. Υπάρχουν εξαιρετικά αξιόλογοι καθηγητές πανεπιστημίου με ειδίκευση στο θέμα της αξιολόγησης και εκείνοι θα πρέπει να είναι οι ειδικοί, που θα προτείνουν ένα υγιές σύστημα αξιολόγησης.

    6. Ίδρυση σε κάθε σχολείο χώρου ηρεμίας, όπου μαθητές που παραφέρονται μέσα στην τάξη θα μπορούν να πηγαίνουν για να ηρεμήσουν. Εκεί θα υπάρχουν χαλαρωτικοί ήχοι και εικόνες και εκπαιδευτικοί των οποίων ο ρόλος θα είναι να διδάσκουν τεχνικές χαλάρωσης, διαχείρισης συναισθημάτων και επίλυσης προβλημάτων. Οι μεγαλύτεροι μαθητές μπορούν να συμπληρώνουν μόνοι τους ένα χαρτί αναστοχασμού, όπου θα σημειώνουν τι συνέβη, πώς ένιωσαν, τι έγινε λάθος και πώς μπορούν να χειριστούν την κατάσταση την επόμενη φορά. Τα περισσότερα προβλήματα στα σχολεία προκύπτουν από το ότι οι μαθητές δεν γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους και τις συγκρούσεις που προκύπτουν με τους συμμαθητές τους. Και όπως γνωρίζουμε ένας συναισθηματικά φορτισμένος εγκέφαλος δεν μπορεί να μάθει τίποτα, ενώ ταυτόχρονα ένας μαθητής σε αυτή την κατάσταση εμποδίζει και το τμήμα να κάνει μάθημα.

    7. Χρειαζόμαστε περισσότερο βιωματική μάθηση. Τα παιδιά διψάνε να μάθουν μέσα από τη δράση. Να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν μόνοι τους. Χρειαζόμαστε σεμινάρια πρακτικά που να δείχνουν στους δασκάλους πώς να εφαρμόζουν τέτοιες πρακτικές και υλικά που να δίνουν τη δυνατότητα να γίνει το μάθημα με αυτόν τον τρόπο. Υπάρχουν εξαιρετικά υλικά και μέθοδοι που μπορούν να διαδοθούν από προσεγγίσεις όπως η μοντεσσοριανή εκπαίδευση, η διερευνητική μάθηση, τα σχολεία Waldorf και άλλες τέτοιες παιδαγωγικές.

    Πιστεύω πως τέτοιες παρεμβάσεις έχουν τη δύναμη όντως να φέρουν αλλαγές στην εκπαίδευση και όχι απλά να μένουν στη θεωρία και στην προβολή μιας καλής εικόνας.

    Σας ευχαριστώ για την ευακιρία να μοιραστώ την εμπειρία και τις ιδέες μου και ελπίζω να φανούν χρήσιμες.


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Jeronymo

    7.Θεσµοί – Εµπιστοσύνη – Πολιτικό Σύστηµα

    Δυστυχώς σε κανένα από τα κορυφαία κόμματα και του δικού σας έχετε παραμεριμερισμένη την θρησκεία και τον Χριστιανισμό,
    δεν έχω κάτι άλλο να πω, αλλά αυτό είναι βασικό

    με εκτίμηση,


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Βασίλης Βαγενάς

    7.Θεσµοί – Εµπιστοσύνη – Πολιτικό Σύστηµα

    Γειά σας, θα ήθελα να πω την γνώμη μου σε ένα θέμα, η κοινοβουλευτική Δημοκρατία θεωρώ ότι δεν είναι δίκαιη και υπάρχουν ανισότητες ο καθένας κάνει ότι θέλει και δεν υπάρχει δημοκρατία… Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια δεν υπάρχει Δημοκρατία αλλά δεν υπάρχει και δικαιοσύνη οι βουλευτές και οι πολιτικοί διαμορφώνουν τους νόμους όπως θέλουν αυτοί και επίσης έχουν τη δικαιοσύνη στα χέρια τους αυτό δεν είναι Δημοκρατία.. για εμένα η γνώμη μου είναι σε αυτό το θέμα να αλλάξει σε προεδρικό σύστημα.. τουλάχιστον να γίνει ένα δημοψήφισμα και να επιλέξει ο λαός τι σύστημα θέλει…η κοινοβουλευτικό ή προεδρικό σύστημα..


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Σταματούλα

    4.Ο κόσµος της εργασίας

    Το ΠΑΣΟΚ είναι το Κίνημα που ταυτίστηκε με τους αγώνες και τα οράματα των εργαζομένων. Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα, είναι εξευτελιστικοί οι μισθοί της ελληνικής κοινωνίας. Με την ακρίβεια στα βασικά αγαθά και τους φόρους , δυστυχώς δεν μπορούμε να επιβιώσουμε ούτε νέοι ούτε μεγαλύτεροι. Το ΠΑΣΟΚ το κόμμα του λαού, πρέπει να ξεσηκωθείτε και εσείς με τη σειρά σας κύριε Νίκο Ανδρουλάκη και έστω από τη θέση της αντιπολίτευσης. Να κλείνετε την πόρτα σε προτάσεις που είναι εντελώς διαφορετικές του κινήματος μας, αλλά με την προϋπόθεση να περάσουμε μία νέα και καλύτερη αντιπρόταση. Αγώνας και πάλι αγώνας, για την εμπιστοσύνη του κοινού . Το έργο της κ. Γεννηματάς ήταν σπουδαίο, αλλά δυστυχώς “ακούστηκε” κατά τη διάρκεια της κηδείας της. Εν ζωή είναι απαραίτητο να γίνουν πράγματα που να τα εκτιμήσει ο ελληνικός λαός και να έρθει το κόμμα μας στα ποσοστά που ήταν και στο παρελθόν. Όλοι οι Έλληνες δοξάζουμε τον .Ανδρέα Παπανδρέου, γιατί είχε τσαμπουκά, δεν φοβόνταν κανέναν. Με Αγώνα όλα είναι εφικτά. Καλή επιτυχία!


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • Κυπραιος Γιώργος

    5. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς γίνεται ή εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΠΟΜΠΟΝΗΣ

    5. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Δεν έχετε αναφερθεί στις άθλιες και ενεργοβόρες, κτιριακές υποδομές των σχολείων, και την έλλειψη αθλητικών χωρών και προγραμμάτων στα σχολεία. Ο αθλητισμός για όλους είναι υποχρέωση για την πολιτεία και βοηθάει στην σωματική και ψυχική υγεία, την συνεργατικότητα κλπ.
    Δεν έχετε μιλήσει για το παιχνιδι ειδικά στο δημοτικό που θα συνδράμει στις δεξιότητες που πολύ σωστά αναφέρετε ότι απαιτούνται πλέον , πέρα απο την στείρα αποστήθιση, που δυστυχώς επιβάλλει η σημερινή κατάσταση.
    Επιπλέον θα πρέπει να λάβετε μέριμνα για τα ψυχικά προβλήματα που δυστυχώς αυξάνονται στους Εφηβους σήμερα, έγκαιρα ώστε να μπορούν να έχουν μια υγιή πορεία στην ζωή τους, γιατί πολλοι γονείς και υπαίτιοι είναι και αρνούνται να τα αποδεχτούν για να τα αντιμετωπίσουν. Σε αυτό χρειάζεται συμβουλευτική και των γονέων. Ίσως και Ψυχολογος σε κάθε σχολείο.
    Επιπλέον πέρα απο την συνεχή αναφορά σε θέματα ισότητας για την σεξουαλικη προτίμηση έως σταδίου υπερβολής, να εντάξετε προγράμματα που θα μιλούν για την οδική ασφάλεια, την βία, τον οπαδισμο αθλητικό κυρίως, την χρήση ουσιών, την ανακυκλωση, την φιλοζωία, την σωστή διατροφή, τον αλκοολισμό, τις ψυχικές διαταραχες. ( κατάθλιψη, μελαγχολία, αυτισμό, ιδεοψυχαναγκαστικες διαταραχες κλπ). Σε αυτό θα πρέπει να υπάρχει τακτική επαφη με την φύση και το φυσικό περιβάλλον με κίνητρα.


    Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given in /var/www/vhosts/digitalsociety.gr/httpdocs/wp-content/themes/digital-society/includes/helpers.php on line 129